Понеділок, 06/Квітня/2020, 14:35
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна сторінка | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Розділи новин
Заяви та звернення [248]
Анонси. Події [267]
Європейська інтеграція [153]
Громада та Влада [247]
Погляд [520]
Соціум [86]
Культура та Мистецтво [30]
Аналітика [42]
Освіта та навчання [9]
Церква та суспільство [30]
Законодавство [5]
Молодь [3]
Наше місто [55]
Злочинність [49]
Різне [38]
Наше опитування
Чи подобається наш сайт?
Всього відповіло: 313
Форма входу
Пошук по новинах
Друзі сайту

Народний Рух України

Народне Слово

Європейська Україна - портал чесних новин

Департамент культури і туризму Чернігівської ОДА

"Чернігівський ФОРМАТ"


Статистика
Початок » 2011 » Листопад » 16 » Електропоїзди без комфорту і пільг – покращення добробуту «Укрзалізниці» вже сьогодні
Електропоїзди без комфорту і пільг – покращення добробуту «Укрзалізниці» вже сьогодні
17:10
Боротьба за скасування пільг для простих громадян уряду Януковича-Азарова-Тигіпка набирає обертів.
Серед «стахановців» у цій справі - «Укрзалізниця», яка послідовно і наполегливо ліквідовує пільги на безкоштовний проїзд пенсіонерів та підвищує тарифи на електропоїздах приміського сполучення.

Почалося це, начебто, з хорошої справи: впровадження декілька років тому електропоїздів підвищеного комфорту приміського сполучення, на яких не діяли пільги для громадян. Це були дійсно спеціально обладнані електрички зі шторками на вікнах і ввічливими провідниками і кожному вагоні. Та й ціни були помірковані: квиток з Чернігова до Києва коштував біля 13 грн., при вартості на маршрутці у 40 грн.

А далі почалося.

Спочатку винахідливі монополісти зменшили кількість квитків у продажі безпосередньо з Чернігова до Києва. Тож «винахідливим» громадянам, щоб тільки потрапити до електрички підвищеного комфорту, доводилося купувати квитки до Ніжина за майже 12 грн. або іншої станції,. а потім доплачувати провідникам ще 12,36 грн. аби добратися до Києва.

Трохи пізніше у електропоїзда підвищеного комфорту було введено так звані класи комфортності та підвищено вартість проїзду. Так з Чернігова до Києва у ІІІ кл. квиток зараз коштує - 21,18 грн., ІІ кл. – 28,93 грн., І кл. - 32,46 грн., а з Чернігова до Ніжина: у ІІІ кл. - 11,83 грн., ІІ кл. – 23,14 грн., І кл. - 26,01 грн.

Після цього менеджери «Укрзалізниці» вирішили далі впроваджувати цей «успішний» досвід по підвищенню вартості проїзду і позбавленню пільг громадян на безкоштовний проїзд.

На сьогодні від станції Чернігів курсують 9 звичайних електричок і аж 5 підвищеного комфорту.

Випробувати на собі так званий «підвищений комфорт» автору довелося у неділю, 13 листопада цього року. Зранку до Ніжина автор доїхав у звичайній напівпустій електричці № 6302 Чернігів-Ніжин за 9,05 грн. А повертаючись до Чернігова з Ніжина, виклав, як з’ясувалося потім за ІІІ клас комфортності, аж 13,11 грн. Прикро, але їхати довелося у звичайному добитому і брудному вагоні № 5 електропоїзда «підвищеного комфорту» № 879 Київ-Петрівка-Чернігів з зав’язаними поліетиленовими пакетами… дверима. В той час як більшість інших вагонів цього електропоїзду вагонів були порожніми.

Цікаво, що будь-яка інформація про існування якихось «класів комфортності» у електропоїздах підвищеного комфорту, а відповідно різних тарифів проїзду на інформаційних стендах станцій Чернігів і Ніжин взагалі відсутня.

Складається враження, що партія влади настільки захопилася розбудовою вертикалі влади, що їй абсолютно байдуже, що витворяють з людьми в країні природні монополісти, такі як, наприклад, Державна адміністрація залізничного транспорту України, для покращення власного добробуту і прибутків вже сьогодні.

Сергій СОЛОМАХА









Категорія: Аналітика | Переглядів: 1046 | Додав: unp | Рейтинг: 5.0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Інформація


Форум патріота
"Чернігівський ФОРМАТ"
© НРУ 2007-2020