Початок » 2007»Червень»24 » Юрій КОСТЕНКО: «Тези про низький рейтинг «Руху-Української правиці» - це вплив на суспільну думку за допомогою політичних технологій»
Юрій КОСТЕНКО: «Тези про низький рейтинг «Руху-Української правиці» - це вплив на суспільну думку за допомогою політичних технологій»
14:06
Логіка розподілу квот в мегаблоці «не відповідає тому, що зробила Правиця, але ми погодилися в ім’я єдності», - заявив один із лідерів Блоку «Рух-Українська правиця» Юрій КОСТЕНКО в інтерв’ю УНІАН 22 червня. Згідно з офіційною статистикою, «Правиця» має найбільшу кількість регіональних партійних структур. На президентських виборах-2004 24% дільничних комісій були забезпечені членами УНП. В той же час, в об’єднаному мегаблоці “Наша Україна” має отримати 54%, Народна самооборона – 25%, Українська правиця – 21%. Виправдовування цього факту тим, що у «Правиці» начебто невисокий рейтинг - «це вплив на суспільну думку» «за допомогою технологій», вважає КОСТЕНКО. За словами лідера УНП, «в лютому «Українська правиця» набирала від 3,1 до 3,7 відсотки» за даними фонда ім. Разумкова. Однак, «як тільки Президент оголосив указ про розпуск, нас одразу ж опустили до 1,6», наголошує лідер УНП. В той же час, за його словами, соціологи зауважують, що такого зниження рейтингу «протягом одного місяця» «не буває». Соціологію в Україні постійно намагалися використати в політичній боротьбі. Лідер УНП нагадав, що 2004 року «рейтинг пропрезидентського блоку “ЗаЄду” постійно був перший», тоді як «Нашої України» - «другий чи третій, залежно від совісті соціолога». 2002 року Юлія ТИМОШЕНКО «взагалі не проходила за жодними рейтингами, а потім взяла 5%», нагадує КОСТЕНКО. «Щодо Української народної партії – то це команда, яка, з одного боку молода, з іншого – це люди випробувані, які не здають і не продають, - заявив лідер УНП.- Нова команда повинна не просто забезпечувати нове фізичне обличчя. Бо якщо керуватися тільки такою логікою, то найновішу команду привела Партія регіонів у вигляді кухарок, манікюрниць, прибиральниць, охоронців». «Давайте вже вчитися європейської політики», де виборець не «купується на обличчя» непередбачуваних політиків, «довіряючи тим, хто в політиці досягнув конкретних результатів», закликає КОСТЕНКО.