П'ятница, 22/Листопада/2024, 04:19
Вітаю Вас Гість | RSS
Головна сторінка | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Розділи новин
Заяви та звернення [261]
Анонси. Події [332]
Європейська інтеграція [156]
Громада та Влада [260]
Погляд [752]
Соціум [86]
Культура та Мистецтво [30]
Аналітика [42]
Освіта та навчання [9]
Церква та суспільство [30]
Законодавство [5]
Молодь [3]
Наше місто [55]
Злочинність [50]
Різне [38]
Наше опитування
Чи подобається наш сайт?
Всього відповіло: 319
Форма входу
Пошук по новинах
Друзі сайту

Народний Рух України

Європейська Україна - портал чесних новин

"Чернігівський ФОРМАТ"

Статистика
Початок » 2011 » Лютий » 12 » Введення пені вимагає системи штрафування постачальників неякісних комунальних послуг
Введення пені вимагає системи штрафування постачальників неякісних комунальних послуг
04:11
«Перед введенням обов’язкового нарахування пені за несвоєчасну сплату комунальних послуг необхідно встановити їх чіткий облік та ввести штрафи за погану якість», - пропонує заступник голови Української народної партії Володимир Шовкошитний, коментуючи відповідні наміри Міністерства з питань ЖКГ. Тільки це, на переконання представника УНП, «зможе, з одного боку, покращити роботу комунальників, з іншого – гарантувати повну і своєчасну оплату, не викликаючи громадський спротив».

«Послуги ЖЕКів та теплогенеруючих компаній часто є тільки на папері, а от рахунки за них – цілком реальні», - зазначив Шовкошитний, навівши як приклад поширену в Україні ситуацію, коли «замість передбачених нормативом 60 градусів, так звана “гаряча вода” у батареях інколи ледь дотягує до 40 градусів». Тож, представник УНП наполягає, що «нарахуванню пені має передувати встановлення суворого обліку наданих послуг».

Зокрема, він рекомендує «за кошт компаній-монополістів, які надають послуги, встановити теплові лічильники на кожен будинок, суворіше контролювати роботу ЖЕКів, а також розробити чітку систему штрафів, як з юридичних осіб, так і з безпосередніх виконавців, котрі надають неякісні послуги».

Шовкошитний наголосив: «Коли кожен чиновник розумітиме, що його можуть оштрафувати за неякісні послуги, його робота значно покращиться. А люди будуть розуміти, що платять за якісні послуги, а за несвоєчасну їх оплату справедливо платитимуть пеню».

Прес-служба УНП

Категорія: Аналітика | Переглядів: 1163 | Додав: unp | Рейтинг: 0.0 |
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть тільки зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Інформація


Форум патріота
"Чернігівський ФОРМАТ"
© НРУ 2007-2024